Podometrie

Cabinet Podometrie Bucuresti Dr. Dan Siderman

Piciorul plat valg (* Plarfusul) este una dintre afecțiunile prezente în cabinetele de ortopedie, caracterizate printr-o deformare a medio piciorului. Aceasta apare datorita prăbușirii arcului medial longitudinal al piciorului.

Obținerea unui diagnostic și tratament corect necesita o diferențiere intre piciorul plat valg dobândit si cel post traumatic (după fractura de talus sau calcaneu vicios consolidate) Este necesară o radiografie a întregului picior in pozitie F+P, o plantograma bilateral si eventual C.T.

Tratamentul piciorului plat devine mai complicat o data cu înaintarea în vârsta, datorita scăderii mobilității piciorului, apariția asa zisului picior rigid,dar și datorita afectării articulațiilor genunchiului, soldului sau coloanei vertebrale.

Efectuarea unei plantograme, prin programare în clinica noastră, ne poate evidenția eventualele modificării de statica la nivelul piciorului afectat cât și indicații pentru achiziționarea talonetelor (branturii), necesare corectării afecțiunilor diagnosticate la nivelul piciorului.

Trebuie înțeles ca achiziționarea talonetelor impun purtarea acestora atât în pantofii de serviciu cât și în pantofii de casa (papuci). Având in vedere ca, piciorul plat valg este dezvoltat mai mult de femei, datorita fie purtării unei încălțăminte necorespunzătoare (vârf ascuțit, tocuri prea înalte), sau ortostatism prelungit etc, trebuiesc îndepărtați sau atenuați toți acești factori care pot avea un impact nefavorabil asupra evoluției piciorului plat valg

Pentru un diagnostic si un tratament corespunzator obtineti o programare la

Dr Dan Siderman 0740013230